prčkarije

Ustvarjalna dusica, ki je talent ne podpira.

sreda, 10. marec 2010

Računalniški debil?

Ne, samo jaz sem.
Znam nekaj malega programirat, veliko risat (photoshop, illustrator,..). Znam viruse spucat, sem prvak v hitrostnem tipkanju prispevkov ob vročekrvni razpravi na kakšnem forumu, Velikokrat tako bistroumno in tolikokrat pokomentiram, da ubijem debato.
Bom nehala naštevat, preveč je te samohvale, kot se radi izrazijo ljudje okrog mene. Jaz bi prej rekla dejstva in, ker je edino velecenjeno mnenje, pri meni, zgolj moje pri tem tudi vztrajam.
Ampak je pa treba priznat, da se lahko na glavo postavim, zmetavam html sem in tja kakor mi duša da pa mi zlepa ne uspe dosežt želenega videza.
Tako, da sem danes uradno odnehala, dovolj imam. Bom pač obdržala trenutno obliko bloga in upala, da če že vizualno nisem zanimiva, bom pa vsaj vsebinsko.
Kakorkoli držim pesti kar sama zase (imam bolj malo bralcev-nekdo mora držat).

Zdej pa ven, kosti zluftat, če bo vse po sreči pridem nazaj kot prerojena, polna novih idej in bom brez vsake težave dokončala včeraj n-krat prekleto torbico.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov